گل نرگس...

گل نرگس...

وبلاگ رضا علیزاده - نیکو
گل نرگس...

گل نرگس...

وبلاگ رضا علیزاده - نیکو

روایت صحیح... "رع"

 

این پیامک رو شب تعطیلی های خردادماه امسال گرفتم!

 

 

                             *** جایزه ***

 

مشترک گرامی همراه اول :

 

شماره سیم کارت شما در طرح ترویج و استفاده بهینه از

سیم کارت در قرعه کشی جشنواره به مناسبت عید مبعث

و اعیاد شعبانیه که از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مابین تمامی خطوط اعم از دائمی و اعتباری برگزارگردید،

با کد کاربری002990 برنده مبلغ  000 000 50 ریال

(پنجاه ملیون  ریال ) وجه نقد شده.

 

برای دریافت هدیه متعلقه با خط اپراتوری امور مالی

در واحد ارتباطات سیار تماس حاصل فرمایید.

 

989213693491

989105928571

حسینی فر

 

تلفکس:

982122325836

 

 "همراه اول"

 "هیچکس تنها نیست"

 

 ***************

  

 با یه نگاه اجمالی به پیامک و خط ارسالی اون

که رایتل بود این سئوال برام پیش اومد که چرا

همراه اول از خط رایتل استفاده کرده!

بعدشم چرا از خط ثابت نفرستاده؟

و سئوال آخر:

چرا پیامک رو شب تعطیلی و اونم

ساعت 20/30  فرستاده!

یعنی اینقدربه فکر جایزه دادن به مردمند؟!

 

به نظرم اومد از این کلاهبردارای اینترنتی اند!

گفتم پس خوبه یه گپی باهاشون بزنم...

روز بعدطرفای عصری با شماره رایتل شون تماس گرفتم،

 

یه آقایی جواب داد،

 که گویا مثلا" سرش هم شلوغه

و...

داره چنتا مکالمه رو جواب میده!

 

گفتم یه پیامک گرفتم که جایزه بردم،

ازم پرسید مالک سیم کارت خودتون هستین؟

گفتم بله خودم هستم،

گفت: مشخصات کاملتون رو بگین تا استعلام کنم،

اکه توو لیست ما بودین 5 ملیون می ریزیم به کارتتون!

منم مشخصاتم رو دادم،

گفت چند لحظه گوشی رو نگهدار،

بعدش مثلا" وصل شدم به اپراتور همراه اول و تلفن گویا...

که بعد از خیر مقدم شروع به معرفی خدمات کرد که بهو

اون آقاهه مثلا" اومد رو خط  و گفت:

 آقا رو خط هستین؟

گفتم بله ،

گفت مبارک باشه شما توو لیست ما هستین،

شماره کارت بانک تون رو بدین،

منم شماره کارت بانک ملی رو که مبلغ کمی توش داشتم

و کمترم باهاش کارمی کنم، براش خوندم ،

گفت یه شماره کارت دیگه رو بده،

گفتم چرا؟ گفت چون مبلغ از سه ملیون بیشره

باید به دو تا کارت بریزیم،

قانع شدم و شماره کارت بانک انصارم رو

که توو اونم الحمدلله موجودی  کمی دارم براش خووندم.

گفت یه ربع دیگه برو جلوی عابر بانک باهات تماس

می گیرم، گفتم جلو عابر بانک چرا؟ گفت باید اول

 کپی کارت ملی و شناسنامه ات و پرینت حسابت رو برای

ما فکس کنی تا بعدش ما برات جایزه رو بریزیم به کارتات،

گقتم باشه و قطع کرد.

 

صبر کردم ببینم چی می شه؟

بعد از 20 دقیقه تماس گرفت،

گفت آقا مبارکتون باشه این جایزه،

و پرسید جلوی بانک  هستی ؟

گفتم نه،

گفت چرا ؟ گفتم که باید پرینت حسابتو برامون بفرستی،

گفتم شما اول جایزه ام رو بریزین به کارتم،

بعد هرمدرکی خواستین براتون فکس می کنم،

شروع کرد به زبون ریختن و حرف مفت زدن که

یهو تصمیم گرفتم بزنم توو ملاجش...

 

گفتم اگه رمز دوم کارتام و cvv هارو هم می خوای

بگو تا بهت بدم، گفت نه و تقریبا" زبونش بند اومده بود

چون فهمید که دستش برام رو شده و سر کارش گذاشتم

بعدم بهش گفتم تو جسابام هر کدوم یه قرون بیشتر ندارم

اگه لازم داری رمزارو بهت بدم...

گفت یعنی من کلاهبردارم؟

گفتم هیییییییی! و قطع کرد...

 

بلافاصله زنگ زدم به اپراتور همراه اول و ماجرا رو براشون گفتم،

گفت از کدوم خط برات پیامک اومده؟

گفتم از خط رایتل،

گفت پس باید با اپراتور رایتل تماس بگیری،

گفتم نتیجه ای هم داره؟

گفت آره ما توو این موارد سریع بررسی می کنیم و اگه راست باشه

خطش رو مسدود می کنیم،

گفتم به پلیس چی خبر می دین؟ گفت نه،

شما باید خبر بدین!

گفتم پس لااقل شماره سیم کارت همراه اولشون رو بهتون بدم!

گفت بده و براش خووندم،

 

قطع کردم و با اپراتور رایتل تماس گرفتم و

باز جریان رو تعریف کردم،

شماره سیم کارتش رو پرسید بهش گفتم ،

بعدش هم مشخصات منو و شماره ی تماسم رو گرفت،

گفتم حالا چی کار می کنید؟

 گفت بررسی می کنیم و بعدش هم اقدام لازم ...

گفتم به من هم نتیجه رو خبر می دین؟

 گفت معمولا" نه!

گفتم ولی تو این مورد خواهش می کنم خبر بدین

گفت باشه و قطع کرد.

 

بعدش زنگ زدم به پلیس 110 ،

یه خانم گوشی رو برداشت گفتم می خواستم

جریان یه کلاهبرداری اینترنتی رو بگم،

گفت گوشی،

یه افسر پلیس که خانم هم بود جواب داد،

جریان رو براش تعریف کردم،

شماره های سیم کارت های رایتل و همراه اول

و شماره خط ثابت فکس شون رو هم پرسید،

بعدشم مشخصات منو و خط تماسم رو پرسید

که همه رو تمام و  کمال بهش دادم!

 وقتی داشتم جریان ماوقع رو توضیح می دادم

تا گفتم شماره کارت بانکم رو خواست و بهش

دادم، یهو خانم پلیس ناراحت شد گفت چرا

شماره ی کارت بانکتو دادی؟!

گفتم چه طور؟

گفت آخه این ناکسا بدون رمز دوم وcvv

حساب مردم رو خالی می کنن!

گفتم خیالتون راحت باشه، چون توو حسابا

پول نداشتم شماره کارتارو بهشون دادم،

گفت پس توو اولین فرصت برو بانک و

کارتاتو عوض کن و کارت جدید بگیر،

گفتم باشه حتما" و خداحافظی کردم.

 

حدود 10 دقیقه ی بعد با شماره رایتله

تماس گرفتم ببینم چی شده؟

که پیام صوتی اومد که :

 

شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد!

باشماره همراه اولشون تماس گرفتم،

بازم پیام صوتی اومد که:

برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد!

 

خلاصه کلی امیدوار شدم که ظرف 10 دقیقه خط

سیم کارتای کلاهبردارارو مسدود کردن!

 

واقعا" جای تشکر داره!...

 

"رع"

 

94/3/15

 

 

 

پ.ن.:

 

نتیجه ای که می توونیم بگیریم:

 

1-      اونجاهایی که کار دست مردمه، امیدواری هم هست...

2-      اونجاهایی که کار دست از ما بهترونه!  پای میلیاردیا در میونه!...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیر داخلی دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 18:53

ارسال مطلب سریع بدون عضویت در سایت بزرگ ادب ی
ناب سرایان
پس از وارد شدن کافیست روی ارسال مستقیم مطلب کلیک کنید
www.naabsora.ir

بازدید روزانه 8000 نفر

اهداایمیل رایگان به شما

با 800 عضو شاعر

حمید چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 09:01

سلام
منم امروز برام عین همین پیامک اومد سریع رفتم سایت فتا گزارش کردم:

+989105486437: ***(((جایزه)))*** کاربرگرامی: سیم،کارت شمادر طرح ترویج و استفاده بهینه از سیم کارت درقرعه کشی،جشنواره، به ،مناسبت (اعیادشعبانیه)که ازطرف وزارت ارتباطات وفناوری، اطلاعات که ما بین تمامی، خطوط، اعم از(دائمی واعتباری ) برگزارگردیدباکد کاربری (002990)برنده مبلغ (30/000/000) میلیون ریال وجه نقدشده،برای دریافت،هدیه،متعلقه,باخط،اپراتوری، ,امور مالی درواحد ارتباطات تماس حاصل فرمایید (989105486437+) (111) علیزاده _حسینی T.fax: (02122325836) " همرا ه او ل هیچکس تنها نیست" (2015-06-24 07:37:39)

ممنون از مطلب خوبت. حالا لااقل فهمیدم این ناکسا بدون رمز و ... فقط با شماره حساب و مشخصات می تونن دزدی کنن. خیلی جالبه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.