گل نرگس...

گل نرگس...

وبلاگ رضا علیزاده - نیکو
گل نرگس...

گل نرگس...

وبلاگ رضا علیزاده - نیکو

گزارش کوه پیمایی 20...

"هوالجمیل"

 

 

گزارش کوهپیمایی پنج شنبه 94/7/9 

 

امروز هم شکر خدا توفیق داشتم که به کوهستان زیبای درکه عزیمت کنم،

 

ساعت 6:30 بامداد در میدون درکه بودم جای دوستان خالی نسیم 

روح بخش پاییزی می وزید، هوا مطبوع و خالی از آلودگی ها بود...

  



بی درنگ مسیر صعود به آغوش کوهستان رو انتخاب کردم و 

از کذرگاه ها و مسیرهای عبوری که چندان هم

خلوت نبودن عبور کردم،

در منطقه دوستداران کوهستان و آبشار کارا دقایقی 

در کنار نوازنده ی کمونچه که اکثر روزها اونجا

مشغول نوازندگی هست، نشستم و از

نوای کمونچه اش لذت بردم...




 

گروهی هم از کوه پیما ها که باهم قرار داشتن اونجا به تدریج 

جمع شدن و نیم ساعتی به حرکات نرمش و ورزش 

مشغول شدن ولی من که عجله داشتم ازشون 

جدا شدم و راه صعود رو ادامه دادم...








 

ساعت 8 و نیم در بند عبداله و آبشار جوزک بودم، 

نیم ساعتی نرمش و ورزش و حرکات یوگا 

انجام دادم بعدش جاتون سبز یه 

صبحانه ی دبش زدم و راه 

افتادم تا نصفه های 

راه پلنگ چال.


 







چون بعدازظهرش جلسه ی شعر داشتم اجبارا" برگشتم 

پایین تا از فیض حضور در جلسه محروم نشم.

 در راه برگشت بارون قشنگی باریدن 

گرفت و حسابی همه رو خیس کرد 

راستش خوردن بارون توو 

اون هوای صاف و تمییز ، 

لذتی داشت! 

که قابل 

توصیف 

نیست...

 



ساعت 11 پایین تو میدون درکه بودم، سریع سوار

ماشین ام شدم و راه افتادم تا به کارا و 

جلسه ی شعر برسم...

 

تعدادی عکسای کوهستان و سلفی هم گرفتم 

که تقدیم شما می کنم...

 

رع -  دهم مهر 94

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.