گل نرگس...

گل نرگس...

وبلاگ رضا علیزاده - نیکو
گل نرگس...

گل نرگس...

وبلاگ رضا علیزاده - نیکو

گزارش کوه پیمایی 27...

                                                                 "هوالجمیل"       

 

                                                     گزارش کوه پیمایی 94/11/22    

 

امروزم شکر خدا توفیق داشتم در دامن زیبای کوهستان توچال

و درآغوش طبیعت باشم...

ساعت 8 صبح توی پارکینک توچال بودم، جای پارک رو به زحمت

پیدا کردم تعداد ماشین ها که در این موفع صبح به محیط

کوهستان اومده بودن خارج از تصور بود!...

خوشحالم که مردم استقبال خوبی از طبیعت و ورزش و کوهستان می کنن..

انرژی مضاعفی بهم می ده...  از بودن در کنارشون شادمانم...


 

 





چون شلوغ بود مسیر سلامت رو سواره با ماشین های جدید برقی ای

که سرویس می دن تا بالای بام تهران رفتم و یک راست راه افتادم

به طرف ایستگاه چشمه، ساعت 9 و ربع توی رستوران چشمه

بودم و صبحانه رو اون جا خوردم و راه افتادم به بالا...







ساعت 10 و نیم به ایستگاه 2 رسیدم بعد از کمی توقف

و تجدید قوا به طرف ایستگاه 5 حرکت کردم،

از این جا به بعد،هم هوا خیلی سردتر بود

و هم مسیر پر از برف و یخ بود!

تعداد افرادی که این مسیر رو

پیاده می رفتن کم تر از

مسیر ایستگاه 2 بود

و از این جا

بیشتر

با تله کابین

به بالا می رفتن!







ساعت 1 در ایستگاه 5 بودم،

چه جمعیتی! اکثر اونایی

که به توچال اومده بودن برای حضور در این فضا

و استفاده از طبیعت کوهستانی و برف ، به همراه اهل و عیال

و با تله کابین صعود کرده بودن!

گرچه که جنبه ی ورزشی کار مد نظرشون نبوده ولیکن همت شون قابل تقدیره...





یک ساعت و اندی اون بالا بودم و جاتون خالی بعد از خوردن ناهار و کمی

استراحت، ساعت 2 و نیم با تله کابین برگشتم پایین.

ساعت 3 تو بام تهران بودم و مسیر سلامت رو

پیاده اومدم تا پارکینگ که کمی خلوت

شده بود.






از اون جا راه افتادم به طرف منزل...


تعدادی عکس های سلفی و مناظر کوهستان هم گرفته بودم که تقدیمتون شد...


رع- 94/12/20



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.