گل نرگس...

گل نرگس...

وبلاگ رضا علیزاده - نیکو
گل نرگس...

گل نرگس...

وبلاگ رضا علیزاده - نیکو

گزارش کوه پیمایی 42

 

"هوالجمیل"

بعداز یکماه فاصله به خاطر ماه مبارک و امتحانات پایان ترم، 4شنبه 

7تیر96 توفیق داشتم که به دامان زیبای کوهستان پناه ببرم، 

ساعت 6و30 میدون دربندبودم و راه افتادم به طرف بالا 

و تا آبشار دوقلو بالا رفتم ساعت 9 و ربع زیر آبشار 

و در رستوران آبشار برای خوردن صبحانه 

اتراق کردم، 

جای دوستان سبز توو اون فضای کوهستان 

و نسیم خنک و تمیز صبحانه ی دلچسب و گوارایی خوردم ...




تا ساعت 11و30 اون بالا بودم و بعد راه افتادم به طرف پایین. 

به دلیل روز وسط هفته و غیر تعطیل کلا" منطقه کوهستان 

و معابر خلوت بود و اکثر رستوران ها تعطیل بودن و

 این خلوتی، جاذبه کوهستان و سکوت و 

آرامش آن را دو چندان کرده بود...




ساعت 1ونیم توو دربند بودم 

و پس از خوردن ناهار 

به سمت منزل 

حرکت کردم.

تعدای عکس های مناظر و سلفی هم گرفته ام 

که تقدیم دوستان می کنم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.