گل نرگس...

گل نرگس...

وبلاگ رضا علیزاده - نیکو
گل نرگس...

گل نرگس...

وبلاگ رضا علیزاده - نیکو

گزارش کوه پیمایی ۴۵...

هوالجمیل


گزارش کوه پیمایی ۷/۷/۹۶ اولین جمعه پاییز...



ساعت ۶ و نیم صبج توو میدون درکه بودم و حرکت کردم به سمت کوهستان، 

برخلاف هفته های قبل، صبح زود خیلی

خلوت بود از جا پارک ماشین ها مشخص بود که این خلوتی

می توونست به دلیل تعطیلی ها و مسافرت جماعت باشه!

مسیرهای عبور و گذرگاه ها هم نسبتا” خلوت و کم جمعیت بود.

هوا هم که عالی، تمیز و خنک...

  





بدون توقف صعود کردم و تا حوالی آبشار جوزک رفتم بالا، 

و اونجا در رستوران همیشگی اتراق کردم، جای دوستان سبز

یه صبحونه کامل خوردم و نیم ساعتی استراحت کردم بعد راه افتادم بالا،

امروز چون می خواستم زود برگردم پایین تا بالای اذغال چال و 

حوالی سیاه کرک بیشتر نرفتم 

و اون بالا که رسیدم حدود ساعت ۱۱ بود نیم ساعتی در اون حوالی موندم 

هوا خیلی خنک بود و مجبور شدم لباس اضافی تن کنم ، 

راستش توو اون هوای تمیز و خنک آدم دلش می خواست بیشتر بمونه 

ولی خب چون توو شهر کار داشتم برگشتم به طرف پایین.








بدون توقف اومدم پایین البته بدون عجله و تقریبا” معمولی و گاهی هم آهسته، 

حدود ساعت یک و نیم توو میدون درکه بودم و راه افتادم به سمت شهر...

تعدادی عکس سلفی و کوهستان هم گفتم که

 تقدیمتون می کنم...

رع



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.