گل نرگس...

گل نرگس...

وبلاگ رضا علیزاده - نیکو
گل نرگس...

گل نرگس...

وبلاگ رضا علیزاده - نیکو

گزارش کوه پیمایی ۴۶...

"هوالجمیل"           

 کوه پیمایی 96/7/20           



دیر عازم کوهستان شدم به دلیل خستگی 

روز قبل و استراحت صبحگاهی!

حدود ساعت 9 میدون درکه بودم و برای اولین بار با جماعتی

که معمولاااااا برای ناهار به درکه میان و تا کوه پایه ها

تفریح کنان در معیت دوستان یا خانواده عزیمت

می کنن و در مناطق خوش آب و هوا و عموما 

در کنار رودخانه اتراق کرده و بساط

ناهار را آماده و دودکباب

راه می اندازند 

هم قدم

و

هم سفر شدم...



روز شلوغی بود و جماعت برخلاف هفته قبل گروهی به کوهستان و

کوه پایه ها زده بودن و گذرگاه های عبور شلوغ و پر جمعیت

بود. تا بالای آبشار کارا و بندعبداله و حوالی آبشار جوزک

بالا رفتم، این هفته مشکل کفشم داشتم چون کفش

کوهم هفته پیش دیگه از فرم خارج شده بود و

اونو انداختم بیرون، کفش کوه زاپاس رو

پوشیده بودم که راحت نبود و چون 

مدت ها استفاده نکرده بودم

کمی خشک بود!

با این مقدمه

زیاد نمی توونستم به ارتفاعات بزنم!


حدود ساعت 11ونیم در یه 

رستوران تروتمیز در همون حوالی اتراق کردم

و جای دوستان خالی صبحانه و ناهار 

رو باهم سفارش دادم نیمرو و 

میرزاقاسمی با مخلفاتش...






تا حدود ساعت یک پس از صرف غذا

اون جا بودم و بعد راه افتادم پایین.

ساعت 3 توو درکه بودم و عازم منزل شدم...

تعدادی هم عکس گرفتم که تقدیمتون می کنم...

رع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.